lørdag 12. november 2011

MIN FANTASTISKE LILLESØSTER

Igår dro jeg hjem til Bjerkvik på overraskelsesbesøk til mamma og lillesøsteren min. Jaggu ble hun overrasket, da jeg egentlig hadde "mange planer" denne helgen. Skal være her helt til mandagskvelden, og det er godt. Bruke denne helgen til å slappe av etter en helvetesuke uten like.

Da jeg kom igår var lillesøsteren min lagt seg så klart, så jeg fikk ikke sett henne før i morges. For et hærlig syn det var da jeg kom opp trappen i morges, og møtte hennes fortreffelige blide ansikt! Det varmer et søsterhjerte.

Idag har vi vært på julemesse i Bjerkvikhallen, noe som var kjempekoselig. Får litt julestemning, kanskje litt for tidlig, men. Frida likte det også, da det var mange andre barn på hennes alder der som hun kunne leke sammen med. Da vi kom hjem var det søster-kvalitetstid;





Min fantastiske lillesøster!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar