onsdag 9. november 2011

ALTFOR MYE Å GJØRE

For tiden er det altfor mye å gjøre, og altfor lite tid å gjøre det på. Det er ting jeg må gjøre, og så har jeg ting jeg har lyst å gjøre - sistnevnte blir tidvis mer prioritert.

På skolen er det full rulle. PBL-seminar, mappebarnet og eksamen - alt på en og samme tid. Det går så langt at flere i klassen må prioritere bort forelesninger for å kunne fokusere på enkelte ting som skal gjøres, og jeg er ikke noe bedre selv. I morgen skal jeg ikke på skolen, da skal jeg sitte hjemme å gjøre klart til eksamen - lese meg litt opp, skrive litt notater osv.

I tillegg har jeg jobb. Jeg har jobb hver eneste helg frem til jul, da det er mer varer som kommer inn, og mer kunder. Og jeg trenger timene, så på den måten er det ikke noe galt i å jobbe hver helg, men jeg kunne heller sett for meg å ha noen vakter i ukedagene også, slik at man fikk litt fri i helgene.

Til slutt så er det formen, vi er mitt inne i influensa-sesongen, noe som tærer veldig på min kropp. Dette er den tiden på året hvor jeg er syk 24/7 - er frisk i en halvtime før jeg blir syk igjen. Sånn er det hvert eneste år, og jeg sliter med alt jeg skal gjøre hvert eneste år. Så 2011 er inget unntak.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar