tirsdag 11. oktober 2011

CAS - Chatolic Action for Street children


Tenkte jeg skulle fortelle hvor det var jeg skulle når jeg drar i praksis. Det er en katolsk organisasjon ved navn CAS - Catholic Action for Street children. Det handler i bunn og grunn om å få gatebarna vekk fra gata, og å gi dem en sjanse her i livet gjennom utdannelse.

For dere som vil lese mer om denne organisasjonen, ta en titt på deres hjemmeside. Dere kan også donere til denne organisasjonen, og hjelpe dem på den måten. Trykk her; "CAS - Ghana"

Veldig spennende å lese om det faktisk, et innblikk i historien bak, hvordan det har utviklet seg, suksesshistorier osv. Jeg må si at jeg gleder meg enda mer når jeg sitter å leser om det. Har også funnet frem til en blogg laget av to jenter som er der nede nå, og gjør akkurat det samme som jeg skal. Ta en titt innom deres blogg også; Ghanaturen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar