tirsdag 11. oktober 2011

DAGEN IDAG

Dagen idag har vært en lang dag. Er sykt sliten og trøtt om dagene, og jeg lurer på om det har noe med den tunge tiden som er i vente - mørketiden. Jeg sliter veldig med både formen og humøret under mørketiden, så er ikke en tid jeg gleder meg til.

Har vært på hjerteklinikken idag, da det i februar/mars i år ble oppdaget en bilyd på hjertet. De tok ultralyd av hjertet, tok en annen test som jeg ikke husker, og målte hjertet mitt under belastning - ergo måtte jeg slite meg totalt ut på en tredemølle... Lenge siden jeg har vært så sliten etter å bare gå på tredemøllen. Heldigvis var det en godartet bilyd på hjertet, som de ikke kunne forklare hva var, og det er jo greit. Hadde det vært noe galt hadde det kunne påvirket praksisplanene mine, så jeg er veldig glad for at det ikke var noe galt.

Hadde fremlegg på skolen etter jeg hadde vært på hjerteklinikken, noe som gikk bare bra. Da jeg kom hjem la jeg meg til å sove, og når jeg våknet hentet jeg Kari og dro på butikken for å handle middag/kveldsmat. Ble Big One pizza og Harry Potter på TV'n. Alt i alt en koselig, men lang dag. Så nå er det bare å komme seg i seng for å gjøre seg klar til nok en lang og tung dag.

Meg og Kari i fjor på "klasse-grilling"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar